Po majowych warsztatach z Podstaw Copywritingu, które odbyły się w weekend w formacie 2 potkanie po  godziny wpadł mi do głowy pomysł, by zorganizować kurs latem. Z terminami w dni robocze, wieczorkiem, moduły po maksymalnie 2h, tak by można się połączyć na dawkę konkretnej wiedzy nawet z plaży, z hamaka w ogrodzie czy z górskiej chatki. Dla osób, które wolą krótkie i intensywne spotkania niż długie szkolenia.

Mój autorski program Podstaw Copywritingu podzieliłam na 8 spotkań. W dniach od 18 lipca do 10 sierpnia, w poniedziałki i środy, od 18, do 60 do 120 minut, zależnie od modułu. Można było wybrać jedne lub kilka spotkań albo uczestniczyć we wszystkich! Do wyboru była, jak zawsze w przypadku moich szkoleń, wersja podstawowa lub rozszerzona z opcją sprawdzenia przez mnie ćwiczeń.

Moduły i terminy spotkań:
1. 18 lipca: Copywriting: od czego zacząć? Puste i magiczne słowa – czego unikać, a co wykorzystywać w tekstach copy? Złote zasady tekstów copywriterskich.
2. 20 lipca: Język korzyści i narracja w tekstach copywriterskich.
3. 25 lipca: Zasady SEO w copywritingu.
4. 27 lipca: Teksty blogowe.
5. 1 sierpnia: Teksty na strony internetowe.
6. 3 sierpnia: Teksty sponsorowane i link building.
7. 8 sierpnia: Teksty SEO: opisy kategorii, produktów.
8. 10 sierpnia: Posty na social media

Nie dałeś/aś rady dołączyć na Letnią Akademię Copywritingu? Nic straconego! Wciąż możesz wziąć udział w warsztacie online na żywo – kolejna edycja podzielona na 2 dni po 4 godziny odbędzie się w dniach 8-9 października. Bilety są dostępne tutaj. Jest też możliwość kupienia wersji offline, do samodzielnej pracy. Pobierasz prezentację oraz ćwiczenia i przykłady. Kupisz wszystkie materiały w moim sklepie.

A czy warto? Pewnie, że tak! Jeśli jesteś początkującym copywriterem lub chcesz zacząć przygodę z copywritingiem to ten kurs jest dla Ciebie!

Po tych warsztatach będziesz w stanie:
• tworzyć krok po kroku dobre teksty blogowe,
• pisać przyciągające uwagę nagłówki i leady oraz skuteczne CTA,
• opracowywać sprzedażowe teksty na strony internetowe,
• pisać interesujące posty na media społecznościowe,
• pisać artykuły sponsorowane z różnymi sposobami wprowadzenia linku,
• pisać opisy produktów i kategorii produktów,
• wykorzystywać język korzyści w tekstach copywriterskich,
• opracowywać teksty dla wymarzonego odbiorcy w ramach storytellingu,
• stosować metodę AIDA oraz odwróconej piramidy,
• stosować przydatne, sprzedające zwroty w tekstach i unikać pustych, nic niewnoszących stwierdzeń.

Zapraszam na szkolenia!